قیمت کارتن در کارخانه های کارتن سازی در اصفهان، علی رغم کیفیت بالای کارتن های اسباب کشی، بسیار مناسب و کمتر و مقرون به صرفه می باشد. علت آن هم فروش مستقیم و بدون واسطه در این شرکت است.

قیمت کارتن

بــرای مــثــال قیمت کارتن اسباب کشی کـــه مــعــمــــولا کارتن پنج لایه و سه لایه با ساختار محکم هستند بسیار مناسب تر از انواع کارتن های دیگر می باشد که در این مورد علت قیمت به صرفه تر علاوه بر فروش مستقیم ، عدم وجود هرگونه چاپ بر روی کارتن های اسباب کشی می باشد.

قیمت کارتن اصفهان

به خصوص قیمت کارتن بسته بندی (قیمت کارتن مقوایی) هم همین موارد صدق می کند چرا که این دو نوع کارتن معمولا شبیه به هم می باشند. به طور کلی بهتر است بدانید که به دلیل نبود واسطه قیمت کارتن بصورت مستقیم از کارخانه بسیار مناسب تر از قیمت کارتن در سایت های فروشگاهی و سطح بازار می باشد. مشتریان می توانند همه روزه برای استعلام قیمت کارتن ها در انواع مختلف با شرکت باربری مطمئن بار تماس حاصل کنند.

قیمت کارتن

شرکت مطمئن بار با بیش از یک دهه تجربه در امور حمل اثاثیه منزل برای مقرون به صرفه بودن قیمت کارتن اسباب کشی شما عزیزان بصورت مستقیم از کارخانه خریداری کرده و به کمترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد داد.

قیمت روز کارتن اصفهان

برای بدست آوردن صحیح قیمت کارتن مقوایی، توجه به عوامل مختلف و نیاز شما امری ضروری است. با توجه به نوسان زیاد در نرخ ارز، قیمت سایر کالاها از جمله قیمت کارتن نیز دارای نوسان است. برای استعلام قیمت به روز شده و دریافت لیست قیمت می توانید با شماره تماس های شرکت مطمئن بار تماس گرفته و از قیمت های روز کارتن آگاه شوید.

عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت کارتن

مهمترین عامل تعیین کننده در محاسبه قیمت کارتن قیمت کاغذ کارتن است. قیمت کاغذ مستقیماً روی قیمت کارتن ها تأثیر می گذارد و با افزایش قیمت کاغذ هزینه تولید کارتن افزایش می یابد و با کاهش قیمت کاغذ هزینه نهایی تولید کارتن کاهش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =