حمل پیانو


اسباب کشی در اصفهان مخصوصا حمل پیانو به دلیل حساس بودن آن و عدم شناخت کافی از نقاط آسیب پذیر آن میتواند شامل هزینه های سنگین برای شما باشد. اما دیگر نگران آسیب به وسایل گران قیمت مانند پیانو در سراسر استان اصفهان نباشید.

جا به جایی پیانو در اصفهان تخصص ماست دیگر ساز حساس خود را به افراد غیر متخصص نسپارید! شرکت مطمئن بار با کارگران مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر استان اصفهان میباشد. برای جا به جایی پیانو خود فقط کافیست با ما تماس گرفته و از افراد آموزش دیده ما کمک بخواهید.

قیمت حمل پیانو در اصفهان
حمل پیانو در اصفهان

حمل پیانو در اصفهان

 

حرکت دادن پیانو برای افراد ضعیف و بدون تخصص نیست. هر کسی که تا به حال این کار را انجام داده است به شما خواهد گفت که این کار سخت نیاز به نیروی انسانی جدی و آمادگی دارد.

حمل و نقل پیانو آنقدر خسته کننده و سخت است که حتی جایگاه خاص خود را در صنعت حمل و نقل ایجاد کرده است. امروزه می توانید شرکت های حمل و نقل زیادی را در سراسر کشور پیدا کنید که صرفاً و تخصصا برای جابجایی پیانو تیم اختصاصی تشکیل داده اند.

 

شرکت مطمئن بار با سابقه ای درخشان در اصفهان همراه شما عزیزان بوده تا هر نوع بار را برای شما عزیزان از اصفهان به اهواز انقال دهد.

با توجه به این واقعیت که پیانوها معمولاً بین ۱۳۷ تا ۴۵۴ کیلو گرم یا بیشتر وزن دارند ، ما مطمئناً توصیه می کنیم که یک شرکت حمل و نقل حرفه ای با تجربه جابجایی پیانو را برای انجام این کار استخدام کنید. بسیاری از اوقات، پیانو با ارزش ترین و گران قیمت ترین کالای داخل خانه یک فرد است. با توجه به ارزش پیانو، باید با نهایت دقت از ساز استفاده کرد و باعث می‌شود که کارگران حرفه‌ای بیش از پیش حساسیت به خرج بدهند و جا به جایی پیانوی گران قیمت شما را انجام دهند.

حمل تخصصی پیانو در اصفهان

با این حال، اگر استخدام شرکت های حمل و نقل حرفه ای در بودجه یا جدول زمانی شما نیست، می توانید اکثر پیانوها را با کمک دوستان جابه جا کنید. با این حال، اگر صاحب یک پیانوی بزرگ با وزن تقریبی ۴۵۰ کیلو یا بیشتر هستید، ما توصیه می‌کنیم روی افراد حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنید تا میزان آسیب به ساز گرانبهای خودتان را به صفر برسانید.

پیانوهای فوق‌العاده بزرگ اغلب به تجهیزات و هندلینگ خاصی نیاز دارند که فقط متخصصان واقعی حمل اثاثیه ما در اصفهان قادر به تهیه آن هسنتد. همچنین، اگر پله های شیب دار یا راهروهای باریک درگیر هستند، توصیه می کنیم افراد حرفه ای را استخدام کنید.

شرکت مطمئن بار با بیش از یک دهه تجربه با کادری مجرب و مخصوص به جا به جایی پیانو آماده خدمت رسانی به تمامی شهروندان استان اصفهان میباشد. فقط کافیست با یک تماس محافظان وسایل خانه خود را استخدام کنید.

قیمت حمل پیانو

قیمت حمل پیانو در اصفهان بستگی به مسائل مختلفی از جمله تعداد طبقات وزن پیانو و غیره دارد که شما میتوانید با یک تماس نام و مدل پیانو خود را به ما اعلا کرده و قیمت حمل پیانو را از ما دریافت کنید. اگر هنوز متقاعد نشده اید و می خواهید پیانو را خودتان حرکت دهید لطفاً به نکات مفید شرکت مطمئن بار در مقاله زیر نگاهی بیندازید.


نکات قبل از جابجایی پیانو

ابتدا باید مطمئن شوید که تمام لوازم و مواد مناسب را برای جابجایی ایمن پیانو در اختیار دارید. برای محافظت هم برای پیانوی ایستاده و هم برای پیانوی گرند به پتوهای متحرک زیادی نیاز دارید. به هر حال، آخرین چیزی که می خواهید اتفاق بیفتد یک خراش (یا بدتر از آن!) روی ساز ارزشمند شماست. نکته: می توانید از حوله ها و پتوهای ضخیم نیز برای پوشاندن پیانو استفاده کنید. برای اینکه پتوها را در جای خود محکم کنید به چند رول نوار نیاز دارید. حرکت دادن پیانوی عمودی نیز به یک استند نرم نیاز دارد که بتواند وزن پیانو را نگه دارد.

به دلیل اندازه و ساختار، پیانوهای بزرگ برای جابجایی پیچیده تر هستند و نیاز به لوازم اضافی دارند. علاوه بر پتوهای متحرک، توصیه می کنیم تخته پیانو با اندازه مناسب (که تخته اسکید پیانو نیز نامیده می شود) را برای انجام حرکت خود تهیه کنید. برای ثابت نگه داشتن پیانو روی تخته اسکید، به بند و پیچ گوشتی نیز نیاز دارید.

هنگامی که فضای خانه را جهت جا به جایی پیانو آماده کردید، توصیه می کنیم یک تیم قوی از کمک کنندگان جمع آوری کنید. بسته به اندازه پیانو و پیچیدگی حرکت، به حداقل چهار نفر نیاز دارید – شاید بیشتر. بهتر است از دوستان، خانواده و همسایگانی که تجربه جابجایی وسایل سنگین را دارند و از وضعیت نسبتا خوبی برخوردار هستند، استفاده کنید. مطمئن شوید که همه آنها لباس متحرک مناسب و کفش با کشش و استحکاک خوب به تن دارند.


اگر ترجیح نمی دهید برای کمک گرفتن از دوستان و خانواده با کباب رشوه بدهید، می توانید به جای آن نیروی کار ساعتی را استخدام کنید. شرکت هایی مانند مطمئن بار از صفر تا صد حمل اثاثیه منزل را برای شما انجام می دهند. از این رو شما میتوانید از ما کارگر حرفه ای برای کمک به حمل پیانو استخدام کنید. اما به خاطر داشته باشید که تیمی حرفه ای که شرکت ها مخصوص به حمل پیانو می فرستند بدون ساز حساس شما را انتقال میدهند و تجربه حرکت پیانو را دارند اما استخدام کارگر هم میتواند برای شما مقرون به صرفه باشد و از آسیب ها جلوگیری کند.

درها، راه پله ها و راهروها را اندازه گیری کنید.

قبل از حرکت، باید همه در هایی را که از خانه خود را که پیانو از آن عبور می کند اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که پیانو مناسب است. با اندازه گیری خود پیانو و تخته اسکید پیانو شروع کنید. سپس، تمام درها، راهروها و راهروها را به دقت اندازه بگیرید تا ارزیابی کنید که مانور دادن پیانو و صفحه پیانو در خانه شما چقدر آسان است.

همچنین خوب است قبل از جابجایی ساز موسیقی خود از باز بودن درها، محافظت مناسب از کف و وسایلی که ممکن است به پیانو برخورد کنند، مطمئن شوید. اگر نگران این هستید که پیانو به گوشه ای برود یا در طول مسیر خراشیده شود، سعی کنید لبه های تیز در را با ضربه گیرهای ضد کودک یا حوله های اضافی بپوشانید.

همچنین باید مطمئن شوید که کودکان و حیوانات خانگی زیر پا نخواهند رفت. حیوانات خانگی را در جعبه آنها قرار دهید یا قبل از شروع بلند کردن آنها را در اتاق ببندید. کودکان خردسال باید توسط بزرگسالی که درگیر جا به جایی نیست نظارت شوند. یا بهتر از آن، یک تاریخ بازی برای آنها در مکان دیگری برنامه ریزی کنید. آخرین چیزی که می خواهید این است که در حالی که گروه شما یک وزنه ۵۰۰ کیلویی را راهنمایی می کند، آسیبی به کودک و حیوان خانگی شما وارد شود.