مقالات

خرید نایلون حبابدار بسته بندی اسباب کشی ارزان قیمت ۱۴۰۲

قطعا بارها و بار ها به هنگام دریافت و باز کردن بسته پستی خود، نایلون های حبابدار را در اطراف محصول خود دیده اید و میدانید که کاربرد نایلون یا پلاستیک حبابدار در اسباب کشی چیست . برای بسته بندی اکثر محصولات از پلاستیک حبابدار استفاده می‌کنند. نایلون حبابدار نسبت به سایر نایلون‌های مورد استفاده در صنایع، مقاومت و ضربه گیری بیشتری دارد. نایلون مصرف شده در صنایع معمولا سطحی صاف دارند.

 

نایلون حبابدار بسته بندی

در ادامه این مقاله درباره Bubble wrap (بابل وارپ) و انواع آن و کاربرد نایلون حبابدار در بسته بندی اسباب کشی صحبت میکنیم . توجه نمایید که می توانید برای خرید نایلون حیاب دار با کیفیت جهت بسته بندی و اسباب کشی، به شرکت‌های باربری از جمله شرکت مطمئن بار اصفهان ، مراجعه نمایید. مطمئن بار اصفهان در خدمات بسته بندی وسایل منزل از نایلون های حبابدار با کیفیت و قیمت مناسب استفاده می 

خرید نایلون حباب دار اسباب کشی

نایلون حباب دار از حباب‌های برجسته ای تشکیل شده است. حباب‌های برجسته موجود روی این پلاستیک حبابدار ضربه گیر، پر شده از هوا می‌باشد. در حقیقت همین هوای داخل حباب باعث ضربه گیری و عدم آسیب به محصول می‌شود.

به دلیل ضربه گیر بودن و عایق بندی که پلاستیک حباب دار دارد، در موارد زیر مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسته بندی کالاهای چوبی به ویژه برای اسباب کشی وسایلی مانند مبلمان و دکوری بسته بندی و ارسال محصولات الکتریکی و الکترونیکی ارسال محصولات پستی که شکستنی و حساس صنایع خودرو سازی صنایع تولید کننده شیشه بسته بندی کابینت‌ها برای اثاث کشی صنایع تولید کننده لوازم خانگی بسته بندی قطعات کامپیوتری البته پلاستیک ضربه گیر حبابدار کاربردهای جالب‌تر دیگری نیز دارد. از جمله: انواع نایلون حبابدار برای بسته بندی اسباب کشی نایلون‌های حبابدار بر اساس انواع مختلفی که دارند در دسته بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. در اینجا برای دسته بندی مرتبط با نوع بسته بندی مد نظر است. نایلون‌های حبابدار دو بعدی این پلاستیک‌ها معمولا برای بسته بندی وسایل شکستنی و حساس کاربرد دارند.

لوازمی مانند قاب عکس، ظروف شکستنی، لوازم یدکی و سایر لوازم مهم می‌باشد. نایلون‌های حبابدار سه بعدی از این نوع نایلون‌ها برای بسته بندی کالاهای مکعبی شکل مثل تخت خواب، مبل و یخچال استفاده می‌شود. نایلون های حبابدار و پلاستیک‌های این دسته شامل پلاستیک‌های پاکتی، ورقه ای و کیسه ای می‌باشد.

دسته بندی کلی برای نایلون های حیابدار عبارت اند از:

نایلون‌های فوم دار و درجه یک این نوع نایلون‌ها دارای یک لایه اضافی و خاصیت ضربه گیری بیشتری نسبت به سایر نایلون‌ها هستند.

هر چه قدر کیفیت این حباب‌ها بیشتر، توانایی استفاده به صورت چندین مرتبه نیز بیشتر می‌شود.

نایلون‌های عادی نایلون های حبابدار عادی بسیار نازک‌تر از نایلون های حبابدار فوم دار هستند. از این نوع پلاستیک‌های حبابدار برای ارسال کالاهای پستی بیشتر استفاده می‌کنند. پوشش پلاستیکی عادی بیشتر برای جلوگیری از خش خوردگی کاربرد دارد. 

دلیل آن هم نازک و کیفیت کم این ‌گونه نایلون‌ها است. نایلون‌های آنتی استاتیک این گونه نایلون های حبابدار بیشتر برای وسایل الکتریکی و الکترونیکی مانند تلویزیون، مانیتور کامپیوتر و مانیتور هوشمند استفاده می‌گردد. خرید نایلون حبابی در اصفهان، بیشتر توسط خود شرکت‌های اسباب کشی انجام می‌پذیرد.

نایلون های حبابدار حمل اثاثیه منزل در اصفهان را برای شرکت‌های باربری در اصفهان آسان‌تر می‌کنند. البته شما به طور جداگانه می‌توانید از مرکز فروش نایلون حبابدار، قیمت هر متر پلاستیک حباب دار را استعلام بگیرید. قیمت پلاستیک حبابدار بسته بندی وابسته به نوع و میزان مقاومت آن متفاوت می‌باشد.