نیسان بار اصفهان

اجاره نیسان

حمل انواع بار با استفاده از خاور های مسقف و یا حتی بدون سقف میتواند مشکلات و آسیب ها به وسایل منزل شما را به شدت کاهش دهد و به دلیل داشتن فضای کافی شما میتوانید تقریبا تمامی وسابل منزل خود را در آن جای دهید.

همچنین شما میتوانید با استفاده از ضربه گیر ها از آسیب دیدن وسایل خانه به شدت جلوگیری کنید همچنین کارگران آموزش دیده و ماهری که به همراه خاور برای شما ارسال خواهند شد با سرعت عمل بالای خود اسباب کشی منزل شما را در کمترین زمان انجام میدهند.

نوع وسیله باربری ظرفیت طول عرض ارتفاع
واحد ← تن متر متر متر
وانت نیسان ۲ ۲.۲ ۱.۵ ۲

برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید : ۰۹۱۳۳۸۹۲۴۳۸

نیسان بار اصهفان

زمانی که قصد دارید به یک خانه جدید اسباب کشی کنید، وانت نیسان یکی از بهترین اتوبار اصفهان (مطمئن بار) در باربری محسوب می‌شود. براساس آمارهای شرکت مطمئن بار، این خودرو به دلیل مقرون به صرفه بودن بیشترین متقاضی برای حمل و نقل بار را دارد.

نوع وسیله باربری ظرفیت طول عرض ارتفاع
واحد ← تن متر متر متر
وانت نیسان ۲ ۲.۲ ۱.۵ ۲

 

این خودروی باربری دارای مزایای بسیار زیادی دارد از جمله این که در تمامی نقاط شهر در دسترس میباشد. آنها مناسب‌ترین خودرو در امر باربری شناخته می‌شوند.

نیسان بار

نیسان بار اصفهان و خارج از شهر اصفهان را از شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان (مطمئن بار) بخواهید شرکت ما با ارسال انواع خودرو های مخصوص باربری شامل وانت بار و نیسان بار مسقف و روباز و نیسان بار برون شهری متناسب با نیاز مشتری ، از دیگر خدمات مطمئن بار میباشد.

به عنوان مثال حمل یخچال ساید بدون عایت نکات اصولی میتواند هزینه های گزافی را برای شما در پیش رو داشته باشد. برای حمل اثاث و استعلام کرایه بار خود با نیسان برون شهری با ما تماس بگیرد.