بسته بندی, خدمات

کارتن اسباب کشی

شرکت فروش کارتن

خرید کارتن اسباب کشی در اصفهان

امروزه با افزایش تنوع انواع کارتن اسباب کشی و تقضای متفاوت و در حال افزایش مشتریان برای خرید کارتن شرکت های حمل اثاثیه منزل را مجبور کرده تا با کارخانه های کارتن سازی وارد قرارداد شوند.

کارتن اسباب کشی

شرکت مطمئن بار به عنوان بهترین شرکت اسباب کشی منزل در اصفهان انواع کارتن ها را در ابعاد و لایه های مختلف برای شما فراهم نموده تا در امر اسباب کشی منزل با سهولت و اطمینان از کارتن های نو و دست دوم استفاده کنید.

خرید کارتن

خرید کارتن اسباب کشی یکی از واجبات نقل مکان شما شهروندان عزیز محسوب میشود که باید برای خرید آن به نکات قابل توجهی دقت کنید. کارتن های علاوه بر ابعاد مختلف دارای ضخامت متفاوتی هم می‌باشند که باید نسبت به وزن بسته بندی مورد نظرتان آن را انتخاب کنید.

ضخامت کارتن ها نسبت به لایه های آن مشخص خواهد شد که لایه های هر نوع کارتن بصورت سه لایه، پنج لایه و هفت لایه دسته بندی می‌شود که از رول های کاغذی ساخته شده و به بازار عرضه می‌شود.

به عنوان مثال کارتن های سه لایه دارای دو لایه رول کاغذی معمولی و یک لایه رول کاغذ فلوت میباشند که با چسب مخصوصی که باز آرد ذرت ساخته می‌شود روی هم قرار گرفته و لایه های کارتن را تشکیل میدهد.

کارتن اسباب کشی

خرید کارتن اسباب کشی

همانگونه که در تصویر مشاهده میکنید ورق کارتن پنج لایه داراری دو لایه فلوت میباشد که فلوت به لایه های چین خورده بین لایه های صاف گویند که با رول های مخصوص به خودش در دستگاه های بزرگ ساخته میشوند.

  • خرید انواع کارتن های بسته بندی
  • کارتن های سه لایه
  • کارتن های پنج لایه
  • کارتن های هفت لایه
خرید کارتن اسباب کشی

نرخ خرید کارتن اسباب کشی دست دوم

گاهی برای مقرون به صرفه بودن اسباب کشی منزل میتوان از کارتن های اسباب کشی دست دوم ارزان استفاده کرد. کارتن های دست دوم اسباب کشی منزل اگر بیش از حد در انبار های شرکت های بسته بندی مانده نباشد میتواند برای حمل اثاثیه منزل شما مفید باشد.

خرید کارتن های اسباب کشی دست دوم شاید برای شما مقرون به صرفه باشد اما ممکنه به دلیل کاهش مقاومت کارتن در حین اسباب کشی وسایل شما دچار آسیب شوند

مطمئن بار

قیمت،هزینه و تعرفه خرید کارتن اسباب کشی

قیمت خرید کارتن های اسباب کشی را به دلیل نوسانات بازار کسب و کار ایران نمیتوان بصورت یک قیمت ثابت گذاشت و شما میتوانید برای استعلام قیمت کارتن های اسباب کشی نو و دست دوم با ما تماس بگیرید.

تیم بسته بندی حرفه ای مطمئن بار مفتخر است تا در تمامی مراحل اسباب کشی منزل در کنار شما باشد و تمام تخصص و حرفه ی خود را خرج سلامت اثاثیه منزل شما کند، همچنین شما میتوانید با یک تماس تمامی مراحل اسباب کشی منزل را به ما بسپارید.

امروزه یکی از مهم ترین فاکتور های بسته بندی داشتن کارتن مناسب برای بسته بندی اثاثیه منزل شماست. کارتن ها در لایه های مختلفی برای شما ارایه میشود که یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین آنها کارتن های ۵ لایه میباشد که از نظر قیمت و استحکام به صرفه ترین آنها میباشد.

کارتن های ۵ لایه از سه لایه رول کاغذی و دو لایه موج دار (فلوت) تشکیل شده است. و شما میتوانید برای اسباب کشی منزل خود از کارتن های پنج لایه به دلیل استحکام بالا و مقرون به صرفه بودن نسبت به کارتن های هفت لایه استفاده کنید.

کارتن ۳ لایه اسباب کشی

کارتن اسباب کشی مطمئن بار

برای خرید انواع کارتن اسباب کشی گاهی مقرون به صرفه بودن یک اولیت برای ما محسوب میشود که باید قبل از انتخاب کارتن مناسب وسایل منزل را دسته بندی کنیم.

 

 
 

 

 

برخی از وسایل علاوه بر وزن زیاد از حساسیت بالایی هم برخودارند از همین جهت باید کارتن مناسب خودش را انتخاب کنیم تا در حین اسباب کشی دچار حادثه و اسیب نشود.

برخی از وسایل منزل حساسیت چندانی نداشته و میتوان از کارتن های ۳ لایه برای حمل آنها استفاده کرد که باید آماد دقیق وسایل را در چکلیست اسباب کشی نوشته و در خرید کارتن های اسباب کشی از هزینه های اضافی جلوگیری کنیم.

۴.۲/۵ - (۳۱۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =