حمل اثاثیه

حمل اثاثیه

دقت کرده اید هر وقت می خواهید اسباب کشی کنید، به هزارویک دلیل دچار سردرگمی می شوید؟ حالا یا ماشین خوب در دسترس نیست یا باربری، دلخواه خودتان را پیدا نکرده اید. حمل اثاثیه به ویژه لوازم خانه یا حتی اداره مانند کامپیوتر حساسیت زیادی دارد و باید به درستی جابه جایی شود.

 

به غیر از ایمنی در حمل اثاثیه منزل در اصفهان به عواملی مانند مسافت، تعداد کارگر، طبقات، نوع ماشین، تعداد ساعت باربری وابسته است. قیمت اسباب کشی منزل هم طبق همین موارد تعیین می شود. هزینه ها شاید از باربری به اتوبار دیگری فرق کند، ولی اصول محاسبه قیمت آن یکی است. خُب. برویم ببینیم چطور می توانید کرایه ها را محاسبه کنید.

 

حمل اثاثیه

محاسبه هزینه حمل اثاثیه منزل ​

حمل اثاثیه منزل

نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل در اصفهان با توجه به نوع ماشین، دستمزد کارگر، تعداد ساعت کار و مسافت تعیین می شود. فرض کنید که اسباب های شما زیاد است و می خواهید آن را به شاهین شهر بفرستید. مسئله ای که اینجا هست، شاهین شهر تقریبا به اصفهان نزدیک است و زمان کمی می برد. ولی چند مورد است که باید در نظر بگیرید:

  • امکان تصادف در مسیر
  • طول کشیدن بارگیری اسباب
  • تعداد کارگر
  • نوع ماشین
  • طبقات ساختمان
  • خُب حالا چگونه اینها را با هم محاسبه می کنند.

اگر ماشین شما خاور مسقف باشد و هزینه حمل اثاثیه منزل شاهین شهر فرضا ۴۵۰ هزار تومان شود. ولی آیا زمان باربری فقط زمان رسیدن به مقصد است؟ خیر. طبق تعرفه ها، اگر حمل اثاثیه بیشتر از ۳ ساعت طول بکشد، به ازای هر ۱ ساعت، یک قیمت مثلا ۶۰ هزار تومان به نرخ های باربری اضافه می شود.

  • مورد بعدی تعداد کارگر است. اگر بارهای شما کم است کارگر کمتری بالتبع می برد. پس دستمزدهای کارگر را باید در نظر بگیرید. 
  • مورد سوم طبقه ساختمان است. وسایل خانه اگر بسیار زیاد باشند و خانه در طبقه دوم یا سوم باشد، به ازای هر طبقه کرایه عوض می شود. پس به طور کلی وقتی می خواهید هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان را برآورد کنید باید فرمول زیر را در نظر بگیرید:
  • هزینه  مازاد ماشین بر اساس نوع (خاور، وانت، غیره) + قیمت برای هر طبقه ساختمان + تعرفه ثابت ۳ ساعتی + دستمزد کارگر
  • البته این یک حساب سرانگشتی بوده و بیشتر حالت مظنه ای دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با خود دفاتر باربری و اتوبار ها تماس بگیرید.
حمل اثاثیه منزل در اصفهان
حمل اثاثیه منزل در اصفهان شبانه روزی

آماده شدن برای اسباب کشی منزل به طور کلی میتواند برای شما استرس زا و آزاردهنده باشد اما با وجود افراد آموزش دیده و متخصص شرکت مطمئن بار دیگر نگران حمل اثاثیه منزل و آسیب به آنها نباشید.

همچنین شرکت ما برای شما عزیزا با شرکت های معتبر کارتن سازی قرارداد بسته تا شما دیگر نگران خرید کارتن های بی کیفیت و گران قیمت نباشید. فقط کافیست با یک تماس انواع کارتن های اسباب کشی منزل خود را از ما بخواهید کارتن هایی با کیفیت در ابعاد سفارشی (کارتن ۵ لایه، ۳ لایه و ۷ لایه)شما در لایه های ۳، ۵ و ۷ که مقرون به صرفه ترین آنها کارتن های ۵ لایه میباشد.

بیمه و حمل اثاثیه

برای اینکه با آرامش ذهنی کامل، وسایل خانه خود را به مقصد برسانید باید بیمه شوند. معمولا شرکت های باربری ارزش بار شما را به صورت کارشناسی شده تخمین می زنند. طبق قانون، اتوبارها در قبال بارهای شما مسئول هستند. به همین منظور، شرکت ها به غیر از بستن قرار داد حمل بار، قرار دارد بیمه باربری هم با شما می بندند. در ضمن، حواستان باشد تا سقف پوشش بیمه را در نظر بگیرید.

اسباب کشی منزل در اصفهان

ماشین های مناسب اسباب کشی

اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اصولا برای جابه جایی وسایل خانه و اسباب کشی از خاورهای مسقف استفاده می شود. هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان با خاور طبیعتا بالاتر از ماشین های کوچک است؛ ولی در عوض خاطرتان از جابه جایی وسایلتان جمع است. البته اگر زیاد وسیله ندارید و سنگین نیستند، وانت نیسان هم می توانید بگیرید مثلا فقط چند عدد مبلمان دارید. 

خودروهای دیگری هم برای اسباب کشی مناسب هستند مانند:

  • خاورهای لبه دار و بغل باز شو
  • کامیون
  • مینی خاور

 

حجم بار و هزینه حمل

هر چه بار سنگین تر باشید، کارگر بیشتر می برد. هر خانه ای بلا استثنا یک اجاق گاز یا یخچال را دارد. یخچال ها معمولا سنگین هستند به ویژه اگر ساید بای ساید باشند؛ وزن آنها به ۱۳۰ کیلوگرم می رسد. برای همین،  کارگر اضافی می خواهد. در نتیجه به هزینه های اضافه می شود.  مورد دیگر اینکه تعداد طبقات که بیشتر شود، یک نرخ مازاد به هزینه ها اضافه خواهد شد. به هر حال باید استهلاک کارگر را هم در نظر گرفت.  

حمل اثاثیه

مواردی که قبل از اسباب کشی باید در نظر بگیرید. 

ویژگی های بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

بسته بندی و جمع آوری اسباب، تنها کاری نیست که باید قبل از حمل اثاثیه انجام دهید. موارد دیگری هم هست که باید آنها را در لیست کارهای خودتان قرار دهید. بیایید این موضوعات را بررسی کنیم.

 

  • انتخاب ماشین مناسب

همانطور که گفتیم، خاورهای مسقف برای اسباب کشی مناسب هستند ولی کرایه آنها زیاد تر است. خاورها چه رو باز چه مسقف باشند، ارتفاع آنها تا ۱.۴ متر هم می رسد. بنابراین برای حمل و نقل وسایل بزرگی مثل یخچال مناسب هستند. اگر یخچال شما کوچک باشد از کامیونت یا کامیون کوچک هم می توانید استفاده کنید که قیمت کمتری دارد و در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

  • علامت دار کردن وسایل

برای اینکه کارگران بفهمند دقیقا چه چیزی را جا به جا می کنند، با ماژیک سیاه یا آبی می توانید روی جعبه ها علامت بگذارید یا اسم اثاث را بنویسید. معمولا برای ظروف یا لوستر و چراغ کلمه “شکستنی” را روی جعبه ها می نویسند. اگر لوازم خانه شما کارتُن اصلی خودشان را دارند، دیگر نیاز به نوشتن ندارد مثلا تلویزیون را در جعبه خودش قرار دهید. 

 

  • تهیه لیست بار

وقتی اسباب کشی انجام می شود، ممکن است یکی از وسایل گم شود. پیشنهاد می کنیم که قبل از جابه جایی اسباب حتما فهرستی از اقلام تهیه کنید. 

 

  •  
ویژگی های بهترین شرکت اسباب کشی منزل در اصفهان
بهترین کمپانی حمل اثاثیه منزل در اصفهان
    • خالی کردن کمد و کشوها

    اصولا قبل از باربری کمد و کشوها، برای راحتی حال کارگران و سریع تر کردن جابه جایی، کمد و کشو ها را خالی می کنند. شما می توانید آنها را در یک چمدان یا اگر نداشتید در یک پارچه بگذارید. تصور کنید که از این طبقه به آن طبقه در حال حمل اثاثیه هستید و نا غافل کشوها باز شده و تمام محتویات داخل آن روی پله های می ریزد.  فکر کنید مثلا یک شیء قیمتی یا عتیغه داشته باشید و می شکند!

     

    • توافق با شرکت

    از همان اول همه چیز را با اتوبار خود ببندید. مواردی مانند کرایه ماشین و دستمزد کارگر در صورت نیاز، مبلغ  بیمه و نوع ماشین را با شرکت هماهنگی کنید. در بازار سودجو زیاد است و ممکن است با قیمت بسیار پایین به شما خدمات ارائه دهند ولی بی کیفیت باشد.

     

  •  

برای حمل اثاثیه باید به کجا مراجعه کنیم؟

  • سوال خوبیست. در اصفهان مراکز معتبر و ثبت شده ای هستند که خدمات باربری انجام می دهند. کلیه شرکت های باربری دارای یک سیستم اتوماسیون جامع هستند. بعد از اینکه ارزش بار شما توسط شرکت تخمین زده شد، یک بارنامه برای شما و راننده صادر می شود که خودش یک سند است. 

     

    به لطف سابقه ۱۵ ساله در زمینه حمل و نقل انواع کالاها ، شرکت حمل و نقل مطمئن بار اصفهان  ظرفیت باربری روزانه بیش از …. ناوگان را به صورت درون شهری و برون شهری دارد. این مجموعه زیر نظر اتحادیه اصفهان فعالیت دارد و علاوه بر اسباب کشی منازل، تمامی خدمات جابه جایی کالاهای برون شهری را هم ارائه می دهد. 

عوامل موثر بر قیمت حمل اثاثیه

 

وضعیت مسیر های حمل بار در اصفهان​

 

وضعیت مسیر عامل مهم در نرخ کرایه باربری است و عوامل مختلفی مانند جاده خاکی، جاده‌های پُر پیچ‌ و خم و خطرناک و… میتونه روی وضعیت مسیر تاثیر بذاره و سبب افزایش کرایه بشه.

یکی دیگه از مواردی که میتونه وضعیت مسیر رو سخت‌تر کنه، ترافیک موجود تو اونه، همونطور که میدونید قیمت باربری در اصفهان در مناطقی که ترافیک در آن بصورت بیشتر ایجاد میشه افزایش خواهد یافت، چون به علت وجود ترافیک، زمانی که راننده تو مسیر داره طی میکنه بیشتره و در نتیجه استهلاک ماشین و خستگی راننده نیز بیشتر میشه این مورد موجب میشه تا کرایه بار هم افزایش پیدا کنه. 

حمل اثاثیه منزل اصفهان با مطمئن بار
۴.۵/۵ - (۳۱ امتیاز)